„Vilvi Group“ stiprina VILVI prekių ženklą

Dalis sūrių mėgėjų Lietuvoje jau spėjo pastebėti, kad jų pamėgti „Vilkyškių pieninės“ produktai dabar yra ženklinami VILVI prekių ženklu. „Vilvi Group“ sūrių ženklinimo permaina, skirta šalies rinkai, žymi nuoseklią prekių ženklo strategiją. Vienos didžiausių šalyje pieno perdirbimo įmonių grupės prekių ženklo plėtrą lydi ir kampanija maisto kultūrai puoselėti, kurios ašis – savo patirtimi ir kulinarinėmis gudrybėmis virtuvės aplinkoje besidalijantis sūrių meistras
Prekių ženklą stiprino žymus eksporto augimas
„Prekių ženklų konsolidacija – tai nuoseklios mūsų įmonių grupės strategijos dalis. Tai visiškai atitinka ilgalaikius kompanijos siekius. Šią strategiją pradėjome daugiau nei prieš dešimtmetį, kai priėmėme sprendimą stiprinti savo pozicijas pasaulinėje rinkoje“, – sako įmonių grupės „Vilvi Group“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.
Kurį laiką VILVI ženklas žymėjo tik eksportui skirtus gaminius ir buvo naudojamas kaip grupės korporatyvinis prekių ženklas. Vis plačiau visose savo rinkose naudodama VILVI prekių ženklą „Vilvi Group“ siekia supaprastinti prekių ženklo valdymą ir padidinti jo atpažįstamumą.
Įmonių grupės vadovo teigimu, užsienio rinkoms skirtas VILVI gimė dar 2011 metais, o per pastarąjį dešimtmetį eksportas nuolat augo. 2021 metais „Vilvi Group“ eksportuojamų produktų dalis sudarė net 86 proc. visos grupės produkcijos. „Tai ne tik mūsų, bet ir visos šalies maisto pramonės laimėjimas ir sėkmės istorija, kurią tęsiame. Poreikis suvienodinti prekių ženklo naudojimą pribrendo natūraliai, VILVI vis labiau atspindint visos „Vilvi Group“ stiprybes bei globalumą“, – aiškina G. Bertašius.
VILVI prekių ženklas nuo 2011 m. buvo naudojamas žymėti užsienio rinkoms skirtai produkcijai. 2020 m. rudenį jis buvo integruotas į įmonių grupės pavadinimą. Tuo tarpu „Vilkyškių pieninės“ vardas grupės istoriją ženklina beveik tris dešimtmečius tiek kaip gamintojo pavadinimas, tiek žymint produktus, skirtus Lietuvos rinkai.

Pasak G. Bertašiaus, maisto pramonėje naudojamiems prekių ženklams ypač svarbios ilgametės tradicijos, išlaikant santykį su itin lojaliais vartotojais. Dėl to „Vilvi Group“ pasirinktas kelias, kai naujasis prekių ženklas diegiamas palaipsniui, pasiteisina. Rinkos tyrimai rodo, kad jau dabar daugiau nei ketvirtadalis visų vartotojų identifikuoja ir atpažįsta VILVI. Tikimasi, kad dar platesnis šio prekių ženklo vartojimas leis jam įsitvirtinti tarp labiausiai atpažįstamų prekių ženklų savo kategorijoje.
VILVI prekių ženklas buvo kuriamas kartu su prekių ženklų identiteto agentūra „Brandity“. Šios agentūros stratego Roko Atkočiūno teigimu, prekių ženklo konsolidacija ne tik tiksliau atspindės visą „Vilvi Group“ veiklą, tačiau ir padidins VILVI svorį. „Tapdamas globaliu prekių ženklu VILVI palaipsniui ženklina visus grupės veiklos lygmenis – pradedant korporatyviniu ir baigiant produktiniu. Tai ne tik išaugins VILVI komunikacinį svorį, bet taip pat supaprastės valdymas, tai sudarys sąlygas dar spartesnei prekių ženklo plėtrai“, – sako R. Atkočiūnas.
Prekių ženklas „Vilkyškių pieninė“ keičiamas palaipsniui – kol kas jis ir toliau bus naudojamas šviežių pieno gaminių linijai, kuriai priskiriamos įvairių skonių varškės užtepėlės, jogurtai, varškės sūreliai, kefyras ir kiti produktai. Šių gaminių pakuotes iš kitų prekių ženklų išskiria juodas katinas.
Dėmesys sūrių vartojimo kultūrai

Prekių ženklo pokyčius lydės speciali kampanija. Jos ašis – sūrių meistras, arba virtuvėje besisukantis šefas, besidalijantis savo patirtimi ir gudrybėmis, kokius sūrius geriausiai naudoti su skirtingais patiekalais, ir su kokiais produktais jie labiausiai dera.
„Vilvi group“ gaminamų sūrių tradicijos artėja prie šimto metų. Nuosekliai dirbama ne tik puoselėjant gaminamos produkcijos kokybę ir rūpinantis pasiūlos įvairove, tačiau ir diegiant bei palaikant sūrių vartojimo kultūrą. Iš to gimė iniciatyva prekių ženklo pokyčio komunikacijos metu išsamiau bei patrauklia forma papasakoti vartotojams apie skirtingus sūrius ir kaip jie gali papildyti įvairius patiekalus.

Atliepdama į pasaulinės rinkos iššūkius, „Vilvi Group“ nuo 2011 m. į veiklos atnaujinimą investavo per 64 mln. Eur. Pagrindinė investicijų dalis – daugiau kaip 39,5 mln. Eur – buvo skirta pastarųjų šešerių metų inovacijoms. Šiuo metu „Vilvi Group“ grupės įmonės gamina originalių receptūrų kietuosius, minkštuosius, pelėsinius, spalvotus pikantiškus bei kitus įvairius sūrio gaminius. Dalis šių produktų kategorijų vertinami kaip išskirtiniai rinkoje. „Vilvi Group“ asortimente netrūksta ir kitokių rinkoje vertinamų pieno gaminių, tai – šviežio pieno produkcija, grietinėlė, pieno išrūgų baltymų koncentratas, baltyminiai kokteiliai sportininkams bei kiti produktai.
Grupės produkcija eksportuojama į 65 valstybes.
Gintaras Bertašius, „Vilvi Group